2015 - Festival MEGA RAYA, Stadium Melawati Shah Alam


Kepakaran T.O.T F&B ialah MEMBANTU PARA PENGEMAR SOTONG celup tepung YANG BERSAIZ BESAR MERASAI KELAZATAN, KETEBALAN ISI SOTONG BESERTA TEPUNG CRISPY YANG SEDAP DAN MASIH PANAS dengan harga yg MURAH!

Kami membawakan SOTONG BERSAIZ XXL DIIMPORT DARI TAIWAN yang diberi penjagaan khas hanya untuk memenuhi kehendak dan kepuasan pengemar pengemar sotong.




 RUGI WOOO sape tak datang rasa sotong kami.Jom mkn squidz!

Festival MEGA Raya
Festivland
4 & 5 July 2015
Stadium Malawati Shah Alam
10 pagi hingga larut malam.



[ Nota kaki: HUH...tak tau Squidz tu ape? Squidz tu "SOTONG" sayang..]


Kami sangat sangat orange. 

Knock! Knock!
Datang jgn tak datang. Datang jgn tak datang ehhh ðŸ’ƒðŸ’ƒðŸ’ƒ

Jangan lupa singgah booth kami hokay. Even kali ini DSE tak masuk booth barangan kering, DSE masuk booth food, FOOD PUN ADA HARGA RUNTUH TAU! Igt barangan kering je boleh?? Booth food lain ada ke buat harga runtuh ðŸ‘€?? Booth kami ada harga special...harga raya... harga makan sampai sendat perut tu...hehehe.

Sesapa yg agak agak confious kami dibelah mane, boleh refer map ni yer. BOOTH T.O.T F&B di belah#festivland . Sebelahbluar stadium. Sebelah dalam#karnivalmega . Jangan risau, luar dan dalam meriah giler. Jalan jem tak hinggat. Kami yg nak load barang pun sangkut. Abg abg dgn kakak kakak rela sakit tekak menjerit nak kawal keadaan. Bertabahlah semua. Bulan puasa ni.

Tu lah gambar sotong XXL kami yang diterbangkan khas dari Taiwan dengan isi yang sangat tebal. Kami tak guna sotong Malaysia sebab sotong dekat sini nipis dan kecil.

Tu la "Orange Juice Sensasi" yang menjadi kegilaan ramai. Nampak tak dalam tu ada ape? Eh eh..ada nata de coco la. Yum yum.

Cuba tgk muka muka ceria team T.O.T nak bukak booth harini. Kami masih sempat bergelak ketawa dan tersenyum walaupun keletihan cukup terasa. Abaikan mata kami yang bengkak sebab tak cukup tidur. Kami mencari rezeki lebih lebih lagi di bulan Ramadhan. Semoga diberkati-Nya. 
I love my team. Muah ciked ðŸ’‹ðŸ’‹ðŸ’‹


Antara muka pelanggan kami yang tengah sedap merasa Tester Sotong. Heheheh

Bila "Orange Juice Sensasi" kami diserbu. Lenguh tangan abang abang sado TOT melayankan. Lebih 8 kali bancuh air. Gempak tak gempak. Siap ada buyers datang repeat beli 3kali. 

.

Comments

Popular posts from this blog

Selamat pagi isnin SEMUA SAHABAT

Vendor Boutique - Bus Stop Cafe

Kembalikah...