Sunday, August 14, 2011

Not sure...


My heart felt something since yesterday but I'm not sure why. Am I worried? Am I afraid? Am I mad? Frustrated? Not sure.... But something for sure, am not sleep well, lost appetite to eat. My mind just flow away. Unable to focus on what I do. I wanted all this stop immediately but don't know how. (thumb down to myself..huhhuu)
Tak tahu ape penghujung cerita. Tapi yang pasti, aku tak suka benda benda ni dan aku nak kata putus. PUSH STOP!!! Benda benda ni menyiksa minda aku dalam sedar atau pun tidak.Menganggu emosi aku.Aku tak suka dikejar macam ni. dan di persalahkan.(ini cerita aku takde kena mengena wei..!!aku tolong je..) Kenapa aku yang perlu menagih publisiti atau kesian ataupun cuba membetulkan apa yang salah.Kejar mengejar yang aku tak pasti bila nak sampai hujung dan perlu ke kena kejar, dikejar dan mengejar macam ni. Takut apabila suka sangat berlari, nanti jatuh, sendiri yang luka. Ingat tu....Arghhhhh....
Reeyn Web Developer

No comments: