Emosi....

My emotion is not stable??? Question agains..!!! Somebody help me to clarify it..Benar dan amat benar, hati ini resah gelisah, gundah gulana, menjerit perit. Tidak pasti tidak cara untuk menyelesaikan… But is truth, people said that I have to settle it one by one. It not like a big problem which our world will be explode but it just my heart will be explode maybe…iskh..iskh..

Semakin aku cuba untuk menidakkan apa yang berlaku, semakin galak minda aku berputar @ berpikir tanpa henti mengenai itu. Thinking to much?? Maybe.. But I think I should. No one will think about myself rather than me myself itself...Adik aku cakap, aku nak period…hohohoh…dia pulak lebih tau..hahahah..adik adik…telahanmu membuihkan butir ketawa di bibirku…takpe. Nice tried to see your beloved sister smile.

Hatiku dibuai sayu dengan apa yang berlaku. Aku cuba sedaya upaya untuk lebih memahami, lebih mengerti, lebih mahu mengenali tapi…Tidak sesekali aku salahkan tembok penghalang yang keras itu cuma aku rasa aku lebih perlu perbaiki diri sendiri yang serba naïf dalam mengenal erti kehidupan sebenar…Semakin kuat aku cuba mengejar dirimu, semakin jauh aku rasa bayang bayangmu menghilang…

note by writer:- Atau sebenarnya aku bermain dengan perasaan sendiri tanpa kau sedar…tanpa aku cuba untuk memberitahu dirimu aper yang tersirat dihati ini…mungkin…




Comments

Popular posts from this blog

Vendor Boutique - Bus Stop Cafe

Kembalikah...

Me with Datuk Dr. Maznah Hamid