Monday, June 8, 2015

2015- Program MMM, Wisma MCA, Jln Ampang, 6 - 7 Jun 2015


Harini TOT F&B turun lagi untuk jual #mcoc dan "Orange Juice Sensasi" kami. Tapi Reeyn tak datang turun. Reeyn masuk kelas MMM dekat dalam. Program MMM 4 hari tapi TOT turun 2 hari sahaja. Hari sabtu dan ahad. Macam biasa jualan kami mendapat sambutan hangat. Semua pun habis. Cari income tambahan dihujung minggu. 

Ada orang tanya, "Tak penat ker berniaga hujung minggu? Baik rehat kat rumah tengaok TV". Ambil nafas dalam dalam dan balas dengan senyuman. Siap sambung lagi, "Baik pergi tengok wayang. lepak dengan kawan kawan. Lagi satu kau tak malu ker? MALU? Malu yer? Kalau korang rasa berniaga tepi jalan malu, rasa buang masa, rasa nampak macam terdesak sangat tak de duit, apa kata masuk kelas IMKK. Semoga anda semua dapat mengenal masalah dan potensi sendiri nanti. Jangan tanya Reeyn soalan macam tu dan harapkan jawapan. Sebab yang korang dapat hanyalah senyuman. 

Senyum je la. Senyum tu kan sedekah.


[ Nota kaki: LIVE EXCELLENTLY. The different between ordinary and extraordinary is just that little extra]

TOT Team yang bertugas.

Orange Juice Sensasi yang hangat tu. 

Reeyn datang menyibuk dekat Team masa "Break Time"

 Gambar tak banyak. Biasalah tukang tangkap gambar tak ada masa tu. hehehe. 



Da Shawdy Exquisite Web Developer

No comments: